فروش انواع عایق

نوار سرجوش نوار خطی چسب پرایمر

پس از نصب لوله ها و جوشکاری یک خط لوله باید تمام قسمت های مربوط به سرجوش ها و نقاط اتصال همین طور خود خط لوله نوار عایق پیچی شده شود. این مرحبه معمولا قبل از قرار دادن لوله در کانال انجام می شود. البته آزمایش با دستگاه های نشتی یاب مانند هالید دتکتور انجام می شوند تا از سلامت لوله و اتصالات اطمینان حاصل شود.
پس از اطمینان از سلامت اتصالات و محل های جوشکاری بر روی لوله ها ماده ای پلیمری که به چسب یا رنگ پرایمر مشهور است بر روی سطح لوله ها و منافظ پخ خورده می زنند و لوله آماده نوارپیچی است. استاندارد نوار کشی الزام به قرار گرفتن ۵۰درصد از نوار اولیه بر روی ۵۰درصد از دور بعدی نوار دارد. بر روی تمام اتصالات و محل های جوش نیز نوار سرجوش کشیده می شود.
گاهی به انواع نوار سرجوش و خطی نوار آلتن هم گقته می شود

فوم عایق لوله

فوم های عایق لوله از جنس پلی فوم و الاستومری را می توانید با قیمت های مناسب از ما تهیه کنید، انواع فوم های ایرانی و خارجی از برندهای معتبر. فوم های لوله ای و ورقه ای برای عایق بندی مخازن و منابع و همین طور لوله های آبرسانی

عایق لوله ای

عایق های لوله ای شکل الاستومریک یا فوم لوله ای الاستومری لوله ای در مدل های: ساده، با روکش آلومینیومی ۷۰، ۱۳۰، ۲۳۰ و ۴۰۰ میکرون موجود بوده که نوع ساده آن برای محیط و فضاهای بسته و انواع آلومینیومی آن در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش های آلومینیومی، عمر مفید عایق را در برابر انواع شرایط جوی، اشعه UV خورشید و … بالا برده و به آن استحکام و زیبایی خاصی می بخشد.

اسامی دیگری که به عایق های لوله اطلاق می شود

عایق لوله حرارتی، فوم لوله، فوم حرارتی الاستومری لوله ای، عایق لوله ای الاستومر، فوم عایق لوله، عایق برای لوله، فوم لوله ای مشکی رنگ، عایق الاستومریک حرارتی، فوم الاستومری، عایق فوم الاستومر، عایق فوم و …

چسب پرایمر – رنگ پرایمر

رنگ پرایمر نیز یک عایق حرارتی است که علاوه بر خاصیت عایق بودن به دلیل چسبندگی اطراف لوله ها را می پوشاند تا نوار کشی ساده تر و محکم تر انجام شود. رنگ پرایمر در قوطی های مختلفی با حجم های مختلفی فروخته می شود. نوار آلتن یا خطی سپس اطراف لوله پیچیده می شود. انواع مختلفی از این پرایمر ها نیز در بازار ایران موجود است که از کیفیت و چسبندگی خاصی برخوردارند ولی مهمترین خصیصه در بین این چسب ها میزان غلظت آنهاست و اینکه آیا با دستگاه های مکانیکی و یا وسط دست بر روی لوله قرار خواهند گرفت.

رنگ پرایمر | رنگ آلتن

رنگ پرایمر به عنوان پوشش زیر سطح در موارد مختلفی کاربرد دارد که از عمده ترین موارد استفاده از آن در خطوط لوله بالابردن استقامت و همین طور طول عمر لوله است. البته از این رنگ در پر کردن و به اصطلاح واتر پروف کردن بتن نیز استفاده می شود. البته در رنگ کاری سطوحی که مخصوصا در فضای خارجی قرار دارند مانند نمای ساختمان و سوله ها نیز از این رنگ استفاده میشود. این رنگ ها در سایز های مختلف بسته بندی می شوند که از آنها می توان به ۴، ۵، ۱۰ و ۲۰ لیتری اشاره کرد.