شیر کشویی فلکه های دروازه ای

شیر کشویی فلکه های دروازه ای

گیت ولو

شیر فلکه های کشویی را با نامه های مختلفی می شناسیم، شیر دروازه ای، گیت ولو، gate valve خلاصه نام های زیادی برای این ابزار پرکاربرد وجود دارد که تازه آن ها را به یک محصول ثابت می رساند. هر نامی که به این محصول اطلاق کنیم مانند همه شیر ها المان های مشخصی را دارد که در زمان تولید بر اساس آنها ساخته می شود و نیاز های قشر خاصی از تاسیساتی ها را برآورده می کند.

شیر کشویی چدنی

شیر های دروازه ای چدنی بیش از هر مدلی دیگر در تاسیسات آب و فاضلاب کاربرد دارند، این دسته شیر ها علاوه بر ایران در کشورهای همسایه نزدیک هم تولید می شوند، مانند ترکیه و چین، البته همیشه شرکت های پیمانکار آب به دنبال کالای چینی نیستند اما به دلیل کیفیت و استاندارد های بالای این محصول در تولیدات ایرانی لزومی به خرید از برند های اروپایی هم نیست، با توجه به اینکه این تولیدات از استاندارد های بالایی برخوردار هستند و همین طور پروسه تولید این محصولات ساده است می توانید از برند های ایرانی مانند فاراب، وگ بی همتا، فارابل و غیره استفاده نمایید. این شیر ها ممکن است زبانه لاستیکی و یا با زبانه های فلزی باشند که بسته به کاربرد آنها در صنایع مختلف می توانید آنها را تهیه کنید

شیر کشویی فولادی

فولادی که در این شیر ها استفاده می شود معمولا از آلیاژ WCB یا WCC هستند البته مدل آلیاژ شاید برای خیلی ها تفاوتی نداشته باشد و بیشتر عایق بند و همین طور پوشش رنگ این دسته محصولات است که برای آنها مهم است، مسلما در زمان خرید المان های این چنین را توسط مهندسین و کارشناس خط خود ردیافت کرده اید. البته در ایران یافتن شیر ها با آلیاژ های مختلف دردسر بزرگی است اما می توان روی مارک های اروپایی حساب کرد.

نانواستیل تامین کننده شیر های کشویی فاراب و وگ بی همتا